синхромаркетинг
СИНХРОМАРКЕТИНГ, -у, ч. Маркетинг, який проводиться в умовах нестійкого попиту на товари та послуги, обумовленого, наприклад, сезонними коливаннями або розбіжністю періодів найбільшої пропозиції і споживання товарів; покликаний синхронізувати в часі попит та пропозицію товарів. // Маркетинг, функції якого реалізовуються у той момент, коли попит може значно перевищити виробничі потужності або ж, навпаки, обсяг виробництва даного товару може виявитися більшим за потреби ринку.
ВІДМІНОК | ОДНИНА | МНОЖИНА |
---|---|---|
Називний | синхромаркетинг | синхромаркетинги |
Родовий | синхромаркетингу | синхромаркетингів |
Давальний | синхромаркетингові, синхромаркетингу | синхромаркетингам |
Знахідний | синхромаркетинг | синхромаркетинги |
Орудний | синхромаркетингом | синхромаркетингами |
Місцевий | на/у синхромаркетингу | на/у синхромаркетингах |
Кличний | синхромаркетингу | синхромаркетинги |